2013. július 18., csütörtök

Cukkinis lepény

Édesanyámék kertjében az idén hatalmas cukkinik nőnek. A rántott cukkini nagy kedvenc nálunk, de én most valami másra vágytam, ezért ebédre cukkinis lepényt készítettem.
Hozzávalók: 2 db közepes cukkini, 3 db tojás, 12 evőkanál liszt, só, bors
Elkészítése: A cukkinikat megmosom, végeit levágom, és héjastul lereszelem. Hozzáadom a sót, borsot, majd a tojásokat és végül a lisztet. Palacsinta tésztánál egy kicsit sűrűbb tésztát kapunk. A palacsintasütőt kikenem vajjal vagy olajjal, és belekanalazom a tésztát. Kicsit elterítem, és mindkét oldalát megsütöm. Gofri méretű lepényeket készítek.
A hűtőben ott csücsült rengeteg uborka, amit szintén édesanyám termesztett. Azokból tzatzikit készítettem, és ezt tálaltam fel a lepény mellé. Bár ez a lepény leginkább vacsorára való, de ebbe a melegben jól esett a hideg salátával.
1 kg 20 dkg-os cukkini

Cukkinis lepény tzatzikival


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése